nl fr en
X

Er zijn nog geen producten in uw winkelwagen geplaatst.

USP 2 jaar garantie                   USP 14 dagen retourrecht                   USP Altijd beschikbaar (24/7)                    USP Gratis verzending                   USP Afhaling mogelijk

0

Er zijn nog geen producten in uw winkelwagen geplaatst.

Op al onze producten heeft u recht op wettelijke garantie conform de Europese richtlijnen. Wettelijke garantie houdt in dat een product datgene is of moet doen wat jij er als koper in alle redelijkheid van mag verwachten. Het product moet bij levering in goede staat verkeren en in ieder geval 24 maanden naar behoren functioneren. Wanneer een product niet compleet, beschadigd of defect is bij ontvangst of niet naar behoren werkt, neem dan contact met ons op.

Extra garanties en fabrieksgaranties doen niks af aan de wettelijke rechten. Wanneer u niet zeker bent of iets onder de garantievoorwaarden valt, kunt u altijd contact met ons opnemen.

Uw rechten tijdens de garantieperiode
Als een product niet naar behoren functioneert binnen de toepasselijke garantietermijn, zullen wij met een passende oplossing komen. Uw product zal dan gratis worden gerepareerd of geruild worden voor een vergelijkbaar exemplaar. Is dit niet mogelijk dan ontvangt u uw geld terug.

Wanneer het probleem een gebruikersfout betreft, valt dit buiten de garantie. Met gebruikersfouten worden onder andere val-, stoot- en vochtschade bedoeld. Twijfelt u over de garantie? Neem dan contact met ons op.

Wat valt onder garantie?
Een product moet, volgens de wettelijke garantie, voldoen aan de verwachting die u ervan heeft. Wel moet u het product op de juiste manier gebruiken. Wanneer het product dan binnen 24 maanden defect raakt, heeft u volgens de garantie recht op gratis reparatie of een vervangend product.

Problemen met onderstaande zaken vallen onder de garantie:

  • Microfoon/luidspreker (met uitzondering van stof- of vochtschade)
  • Wi-Fi en problemen met netwerkverbinding
  • Problemen met het moederbord
  • Touchscreen (wanneer deze gedeeltelijk of helemaal niet meer werkt)
  • Accu/batterij (bij snel leeglopen of warm worden)

Wat valt niet onder garantie?
Bij schade die veroorzaakt is als gevolg van val-, stoot- of vochtschade, kan het zijn dat de reparatiekosten van een ander defect niet meer onder de garantie valt. De garantie vervalt ook bij toepassing van illegale software zonder het merk van de fabrikant.

Let op: Laat u een product repareren of onderdelen vervangen bij een externe partij? Ook dan vervalt de garantie bij ons.

Onderstaande punten vallen buiten de garantie:

  • Mankementen na de garantieperiode
  • Schade als gevolg van ondeugdelijk gebruik door gebruiker (gebroken/gescheurde onderdelen en/of vochtschade)
  • Gebroken simkaartlezer
  • Alle knoppen op het product (home-, volume- en powerbuttons)
  • Gebroken cameralens
  • Beschadigde of vieze laadconnector
  • Loszittende onderdelen (hoofdtelefoon aansluiting)

Garantie op tweedehands smartphones
Voor garantie op tweedehands smartphones geldt een andere termijn. Bij ons heeft u standaard 12 maanden garantie op tweedehands smartphones, gerekend vanaf de aankoopdatum. Verder blijven de garantievoorwaarden gelden zoals voor nieuwe smartphones.

Garantie op accessoires
Voor garantie op accessoires geldt een andere termijn. Bij ons heeft u standaard 6 maanden garantie op accessoires, gerekend vanaf de aankoopdatum. Indien het product binnen die periode een defect vertoont en er geen val-, stoot- of waterschade is, wordt het accessoire kosteloos omgeruild.

Garantie op reparaties
Voor garantie op reparaties geldt een andere termijn. Bij ons heeft u standaard 12 maanden garantie op een reparatie, gerekend vanaf de reparatiedatum. Indien de uitgevoerde reparatie binnen die periode een defect vertoont en er geen val-, stoot- of waterschade is, wordt de reparatie kosteloos nagekeken.

Procedure garantie

  1. Contacteer onze klantenservice via e-mail met duidelijke vermelding van uw factuurnummer en de door u vastgestelde problemen.
  2. Na ontvangst van uw aanvraag en onze goedkeuring kunt u het product goed verpakt terugzenden of binnenbrengen (na afspraak) samen met het garantieformulier (garantieformulier downloaden).
  3. Als wij uw product ontvangen hebben dan krijgt u van ons een e-mail als bevestiging. Wij ondernemen dan de nodige stappen om het defect aan uw product zo snel mogelijk voor u op te lossen.
Deze website gebruikt cookies om het bezoek te meten, we slaan geen persoonlijke gegevens op.